عکس کشف‌ شده‌ای از ونسان ونگوک به سال ۱۸۸۷

عکس کشف‌ شده‌ای از ونسان ونگوک به سال ۱۸۸۷

عکس آنلاین: این عکس گروهی مربوط به سال ۱۸۸۷ است و طبق گزارشات تنها عکس موجود از هنرمند نقاش ونسان ونگوک پس از شروع نقاشی است. اگر کارشناسان درست ارزیابی کرده باشند، نفر سوم از سمت چپ که در حال کشیدن پیپ است ونگوک می‌باشد.

ونسان ونگوگ یک نقاش نامدار هلندی بود که تاکنون هیچ عکسی از وی به دست نیامده بود. او در زمان حیاتش در گمنامی به‌سر می‌برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو، یعنی تاکستان سرخ را فروخت، اما اکنون به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین نقاشان پسادریافتگر در جهان شناخته می‌شود.

Plantureux کارشناس فرانسوی عکس و دیگر همکارانش شروع به تحقیق در مورد عکس کردند. همه چیز را بررسی کردند؛ از هویت تک به تک افرادی که در عکس بودند؛ زمان و مکان عکس و حتی عکاسی که پشت دوربین عکس را گرفته است. اگر چه او از جزییات چیز بیشتری نمی‌گوید اما او و همکارانش با قاطعیت تمام بر این عقیده‌اند که این عکس ونگوک و دیگر دوستانش را نشان می‌دهد.

این عکس هم اکنون در The Romantic Agnoy در شهر بروکسل قرار دارد. افرادی که در عکس هستند و در کنار ونگوک قرار دارند شامل پل گوگن، امیل برنار، آندره آنتوان و فلیکس ژوبه دُوَل هستند.

آخرین قیمت این عکس بین ۱۲۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ یورو بوده است!vangoughphoto

Recent Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

draperlighting1O 8