افتتاح نگارخانه سپنج، با برپایی نمایشگاه گروهی هنرمندان سبزوار

افتتاح نگارخانه سپنج، با برپایی نمایشگاه گروهی هنرمندان سبزوار

به دنبال انتشار فراخوان اولین نمایشگاه نگارخانه سپنج در دی ماه ۱۳۹۳ اکنون پس از حدود دوماه این نگارخانه آماده برگزاری اولین نمایشگاه خود می باشد. در این نمایشگاه آثاری از  ۲۱هنرمند سبزواری و دو هنرمند تهرانی در زمینه های نقاشی، عکس، مجسمه، نقش برجسته (مس، آهن و سفال )، ظروف سفالی و خط ارائه شده است.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ ۷ اسفندماه در ساعت ۱۷ در محل نگارخانه برگزار خواهدگردیدو از روز هشتم اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود.قرار است این نمایشگاه تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۴ ادامه یابد.
تلاش مدیران نمایشگاه براین بوده تا آثار منتخب از کیفیت هنری و خلاقانه بالایی برخورداربوده، به شکل مناسبی ارائه و معرفی شوند.
لیست الفبایی هنرمندان در اولین نمایشگاهگروهی هنرمندان سبزوارکه بعضاً از اساتید و نامداران رشته خود و بی نیاز از معرفی هستند به شرح زیر است:
۱ حمید امیری
۲ محمود امیری
۳ آتنابرزگر
۴ زینب بروغنی
۵ علی اصغرتسبندی
۶ زویا توکلی
۷ کاوه توکلی
۸ فریدون توانایی
۹ مریم چشمی
۱۰ محمود حیطه
۱۱کاظم خوش صفت
۱۲ هادی دهقان پور
۱۳ فرهاد شیرخانی
۱۴ حسن صدیقی
۱۵ مینا صفتی
۱۶ علی طوسی
۱۷ هادی عارفی
۱۸ مرتضی کریمی طلب
۱۹ ملیحه معنوی
۲۰ نعمت الله معینی
۲۱ فرحناز واعظ نیا
۲۲ عباس وفایی
۲۳ علی وفایی
مدیران نگارخانه سپنج امیدوارند با تمهیداتی که اندیشیده شده در سال آینده نمایشگاه های هنر ی با فواصل کوتاه تر و موضوعات متنوع تربه شکل فردی و گروهی تداوم یابند. بدیهی است استقبال علاقمندان و خریداری آثار ارائه شده در رونق و گسترش فعالیتهای این نگارخانه نقش مهمی خواهد داشت.
از همه ی همشهریان باذوق و هنر پرور سبزواری برای بازدید از نخستین نمایشگاه نگارخانه سپنج دعوت می کنیم و مشتاقانه در انتظار نقد و بررسی فعالیت های خود هستیم.
1

Recent Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

0201094723-galleries-thumb1 (1)0225121106-news