نمایشگاهی که مردم دوست دارند / آغاز صد اثر با فروش ۲۸ نقاشی و مجسمه

نمایشگاهی که مردم دوست دارند / آغاز صد اثر با فروش ۲۸ نقاشی و مجسمه

02

حضور مخاطبان در نمایشگاه ˝صد اثر صد هنرمند˝ نشان داد که مردم این رویداد ۲۴ ساله را دوست دارند.

سرویس تجسمی هنرآنلاین: اول مرداد انگار همه راه‌های تهران به دروس، گالری گلستان و نمایشگاه “صد اثر صد هنرمند” ختم می‌شد، ترافیک شدید اطراف این منطقه و موج موج جمعیتی که به گالری گلستان آمد و رفت می‌کرد بار دیگر ثابت کرد، مردم نمایشگاه “صد اثر صد هنرمند” را دوست دارند. و غیر از پشتکار و همت لیلی گلستان باید شوق مردم را در ۲۴ ساله شدن این رویداد فرهنگی – اقتصادی سهیم دانست.

عصر جمعه اول مرداد ۱۳۹۵ با وجود گرمای چهل درجه‌ای تهران، اقشار مختلف مردم به گالری گلستان آمدند که از کف تا سقف غرق در آثار هنری است و بیست و هشت اثر هنری اصل خریدند: ۲۶ نقاشی و دو مجسمه. که این میان سهم هنرمندان جوان قابل توجه بود. خوشحالی بزرگ لیلی گلستان اما استقبال چشمگیر مردم است.

در این نمایشگاه برای هر نوع سلیقه و حتی قدرت اقتصادی اثر هنری برای خرید پیش بینی شده است، از آثار واقع‌گرا تا آبستره، از نقاشی تا حتی خوشنویسی؛ قیمت‌ها هم مناسب‌تر از همیشه به نظر می‌رسند، وجود چندین اثر یکصد و دویست هزار تومانی، فراوانی آثار چند میلیونی و معدودی آثار گران قیمت که با ارزش‌ترینش مثل همیشه به سهراب سپهری تعلق دارد که در دیوار روبرو با لیبل ۲۵۰ میلیون تومانی چشم‌ها را به خود خیره کرده است.

کنار هم نشستن ۲۲۰ نقاشی و مجسمه از ۱۹۵ هنرمند از سراسر ایران از تهران، اصفهان، شیراز، بابل، کرمانشاه، قم، مشهد، رشت تا سه هنرمند مقیم پاریس، دو هنرمند مقیم میلان و دو هنرمند مقیم آلمان در حالی که یکی شاگرد و دیگری استاد است، یکی دنیا را رنگی و آن یکی آب رنگی می‌بیند از دیگر جذابیت‌های همیشگی این رویداد تابستانی است.

از مجموع ١٩۵ هنرمند حاضر در این نمایشگاه ١٣٠نفر هنرمند زن و ۶۵ نفر هنرمند مرد هستند که بیش از ٣٠ مجسمه و بالغ بر ١٩٠ نقاشی و نقاشی‌خط است.

در این نمایشگاه آثاری از آیدین آغداشلو، منیر فرمانفرمائیان، فریده لاشایی، ناصر اویسی، هوشنگ پزشک‌نیا، سیراک ملکونیان، حسین محجوبی، محمدعلی ترقی‌جاه، بهرام دبیری، جلال شباهنگی، محمدحسین عماد، رضا مافی، مش اسماعیل، عبدی اسبقی، بهمن نیکو… و از جوان‌ترها شهره مهران، گلناز قدیری، حسین چراغچی، شمس الدین غازی… به تماشا و فروش گذاشته شده است.

مانند همیشه در “صد اثر صد هنرمند”، آثار فروخته شده از روی دیوار برداشته می‌شوند و اثری دیگر از همان هنرمند روی دیوار می‌رود، لذا مخاطبان تقریبا هر چند روز یک بار یک نمایشگاه تازه در این رویداد شاهد خواهند بود.

بیست و چهارمین “صد اثر صد هنرمند” تا ٢٧ مرداد در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی پلاک ۳۴ دایر خواهد بود. علاقمندان می‌توانند همه روزه (غیر از پنجشنبه ها) ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن و خرید کنند.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

صف‌کشی مخاطبان تا حضور رخشان بنی اعتماد / افتتاح ˝صد اثر صد هنرمند˝ در گالری گلستان / گزارش تصویری

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه ˝صد اثر صد هنرمند˝ در گالری گلستان افتتاح شد.

سرویس عکس هنرآنلاینبیست و چهارمین نمایشگاه “صد اثر صد هنرمند” با ارائه ۲۲۰ اثر در گالری گلستان افتتاح شد. این نمایشگاه که با استقبال پرشوری روبرو بود، باعث شد تا دقایقی مخاطبان نمایشگاه با صف وارد فضای گالری شوند و از آثار دیدن کنند. این نمایشگاه در روز افتتاحیه با حضور بسیاری از چهره‌های هنری روبرو شد که در این میان حضور رخشان بنی اعتماد بیش از سایرین به چشم آمد.

نمایشگاه “صد اثر صد هنرمند” تا ۲۷ مردادماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند آثاری از ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان، از هنرمندان سراسر ایران از اصفهان، شیراز، بابل، کرمانشاه، قم، مشهد، رشت… گرفته تا سه هنرمند مقیم پاریس، دو هنرمند مقیم میلان و دو هنرمند مقیم آلمان، خرید کنند.

گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی پلاک ۳۴ ؛ همه روزه (غیر از پنجشنبه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقمندان است.

01

04

05

 

 

06

 

03

07

 

 

 

 

 

 

 

 

Recent Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

Ta 1dealers-2